بیانیه حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد درمحکومیت هتک حرمت روز عاشورا

السلام علیک یا اباعبدا...
اگر دین ندارید ، لا اقل آزاد مرد باشید.
و بار ديگر دست امويان زمان از آستين حرمت شكنان به قرآن و امام حسين (ع) بيرون آمد ودر عاشورايي ديگر، باطل بودن و پوشالي بودن خود را به اثبات رساندند و ثابت كردند كه مشكلات آنها با انتخابات رياست جمهوري نمي باشد بلكه آنان با قرآن و اسلام وديانت واعتقادات مردم مشكل دارند .
ودر حالي كه امام زمان (عج) ومردم قدرشناس جمهوري اسلامي ايران عزادار سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدا... (ع) بودند و مردم در خيابان ها به عشق امام حسين (ع) و ياران با وفايش بر سر وسينه مي زدند.
عده اي از ايادي يزيديان زمان به خيابان ها آمدند و با به آتش كشيدن اموال عمومي و شعار دادن، اصل ولايت فقيه كه به گفته امام راحل :
ولايت فقيه همان ولايت رسول الله واهل بيت عصمت و طهارت مي باشد، را زير سول بردند و با اين كار وشعارهاي خود تاييد كردند كه يزيديان خوب كاري انجام داده اند كه امام حسين (ع) و ياران با وفايش را به شهادت رساندند .
و بازهم عده اي كه ادعاي پيروي از خط امام را دارند ودر اين مملكت اسلامي عهده دار مسئوليتي بودند به خاطرشان نمي آمد كه همان موقع ولايت فقيه مشكل دارد و بعد ازچندين سال تازه به اين فكر رسيده اند كه ولايت فقيه داراي مشكل مي باشد و جالب اينكه سكوت مي كنند و هيچ گونه جهت گيري نمي كنند .
اين ارازل و اوباش در روز عاشورا با كف و سوت زدن و هلهله حرمت اين روز را شكستند ومهر تاييد بر به شهادت رساندن امام حسين (ع) در كربلا زدند.
ما اين هتك حرمت را محكوم مي كنيم و به ساحت مقدس امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) تسليت عرض نموده و از مسئولين به ويژه رياست محترم قوه قضائيه خواستار محاكمه هر چه سريعتر اين هتاكان و حرمت شكنان عاشوراي حسيني مي باشيم .
والسلام علیکم
حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا